会社概要
Company Outline
会社名 Company Name | 株式会社Nanafu Nanafu Inc. |
所在地 Headquarters | 〒150-0041 東京都渋谷区神南1-11-3 1-11-13 Jinnan Shibuya-ku Tokyo 150-0041 |
設立 Established | 2020年5月 May 2020 |
代表取締役 CEO | 森島 亮太 Ryota Morishima |
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沿革
- 2020年5月
神奈川県横浜市緑区に合同会社Brand-new Step設立 - 2020年10月
浴衣ルームウェアブランド「Nanafu」ローンチ
「Makuake」にてクラウドファンディング実施(1回目)、売上1140万円、500着達成 - 2020年12月
オンラインEC「Shopify」にて浴衣ルームウェア「Nanafu」販売開始 - 2021年3月
「Makuake」にてクラウドファンディング実施(2回目)、売上1069万円、300着達成 - 2021年7月
米国「Kickstarter」にてクラウドファンディング実施、売上1061万円、400着達成 - 2021年9月
伊勢丹新宿店にて初のポップアップストア開催 - 2022年6月
伊勢丹新宿店にて2度目のポップアップストア開催 - 2023年3月
サウナ旅館「萬屋・日田(ひた)」様にて館内着として採用 - 2023年6月
阪急梅田本店にて関西初のポップアップストア開催 - 2024年7月
銀座・ギャラリーWABIにてポップアップストア開催 - 2025年1月
株式会社化、株式会社Nanafuへ社名変更 - 2025年3月
東京都渋谷区へ本店移転 - 2025年4月
価格改定、ブランド拡張および新ライン発表、発売
Company History
- May 2020
Established Limited Liability Company Brand-new Step in Midori Ward, Yokohama, Kanagawa Prefecture. - October 2020
Launched the yukata loungewear brand “Nanafu”. Conducted our first crowdfunding campaign on Makuake, achieving sales of ¥11.4 million and reaching 500 units. - December 2020
Began selling “Nanafu” yukata loungewear on the online e-commerce platform Shopify. - March 2021
Conducted a second crowdfunding campaign on Makuake, achieving sales of ¥10.69 million and reaching 300 units. - July 2021
Ran a crowdfunding campaign on the US platform Kickstarter, achieving sales of ¥10.61 million and reaching 400 units. - September 2021
Held our first pop-up store at Isetan Shinjuku. - June 2022
Held our second pop-up store at Isetan Shinjuku. - March 2023
“Nanafu” was adopted as in-house attire by the sauna inn “Manya Hita.” - June 2023
Held the first pop-up store in Kansai at Hankyu Umeda Main Store. - July 2024
Held a pop-up store at Gallery WABI in Ginza. - January 2025
Incorporated and applied to change the company name to Nanafu Inc. - March 2025
Relocation of headquarters to Shibuya, Tokyo. - April 2025
Price revision, brand expansion, and announcement and launch of a new product line.